سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرح دوره های کامپیوتر مؤسسه مهرپویان

پنج شنبه 89/5/28 12:3 عصر| | نظر

 

دوره های مهندسی شبکه مایکروسافت

در این دوره شما طراحی، پیاده سازی، امنیت و مدیریت شبکه های کوچک و بزرگ تحت سیستم عامل ویندوز را آموزش می بینید. امروزه سیستم عامل ویندوز، یکی از مهم ترین ابزار ایجاد و مدیریت شبکه در سراسر جهان می باشد و دوره مهندسی شبکه مایکروسافت که ازجانب همین شرکت طراحی شده است ام سی اس ئی - ام سی آی تی پی نام دارد. با کسب مدرک بین المللی این دوره شما می توانید در محیط هایی که از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنند به عنوان مدیر شبکه سازمان ها مشغول به کار شوید. 

 

دوره تخصصی شبکه سیسکو

در این دوره متقاضیان با طراحی و پیاده سازی سخت افزارهای سیسکو برای پشتیبانی شبکه های دوربرد آشنا می شوند. این نوع شبکه ها در شرکت های بزرگ، خدمات اینترنت، شبکه های بین شهری، تلفن های راه دور و غیره کاربرد دارند. متقاضیان می توانند با قبولی در امتحان آن لاین مدرک مربوطه را از شرکت سیسکو کسب نمایند.که بسیار کارساز و معتبر می باشد.

 

دوره تخصصی طراحی سایت های وب

طراحی وب سایت ، که به عنوان وسیله ای اجتناب ناپذیر یرای اطلاع رسانی در جهان شناخته شده است، شامل مهارت های مختلفی از قبیل نرم افزارهای طراحی وب، گرافیک، برنامه ریزی وب، بانک های اطلاعاتی و تجارت الکترونیک می باشد. در این دوره شما با کسب مهارت های فوق می توانید به عنوان یک طراح وب حرفه ای در سازمان ها و شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت های اینترنتی فعالیت می نمایند قرار بگیرید.

 

دوره مهندسی نرم افزار

نرم افزار به عنوان مجموعه برنامه هایی که مسائل ویژه را به کمک کامپیوتر حل و فصل می کنند،‏ابزار بسیار مفیدی در دست کاربران کامپیوتر است. ایجاد نرم افزارهای مدرن امروزی مستلزم آشنایی با زبان های برنامه نویسی دات نت و همچنین بانک های اطلاعاتی پرقدرت مانند اس کیو ال و اوراکل می باشد. در این دوره نیز می توانید مدرک بین المللی مربوطه را از شرکت های مایکروسافت و اوراکل دریافت نموده و با کسب مهارتهای فوق در ایجاد و دیریت نرم افزارهای کاربردی تخصص یابید.

 

دوره اتوماسیون اداری ( آی سی دی ال )

هفت مهارت اصلی استفاده دفتری از کامپیوتر که امروزه تمامی افراد برای استخدام در شرکت ها و سازمان های مختلف نیازمند به آموزش این دوره می باشند در این مؤسسه  آموزش داده خواهد شد.